lørdag 29. mai 2021

Dåp

 Har laget to dåpskort. Kortene er laget med samme motiv, et vakkert stempel fra Kreativ Hobby. Mange av kreativ hobbys stempel finnes hos https://papirplaneten.mamutweb.com/ - men ikke dette dessverre. Basis for kortene er som vanlig Bazzill, husker dessverre ikke hvilke designpapir jeg har brukt - ofte har jeg liggende rester jeg bruker og da er som regel navnet på papiret borte. Korset på jentekortet har jeg kjøpt hos Panduro for over 10 år siden, og den flotte skjeen kjøpte jeg på en hobby butikk i Tønsberg også for over 10 år siden. Tekststen som er brukt på kortene er også fra Kreativ Hobby.




Deltar i utfordring:



3 kommentarer:

  1. Two wonderful cards, your use of the background paper looks so good. Thank you for sharing with us at Allsorts challenge.

    SvarSlett
  2. Two beautiful cards in lovely colours, thanks so much for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    SvarSlett
  3. Two lovely cards with super backgrounds and a lovely image. Thank you for joining our 'Celebration but not Birthdays' challenge at Allsorts.

    Kath x

    SvarSlett