søndag 28. februar 2010

Andebu 2010

Vi fikk oss en liten tur til Andebu i år også. Turen startet onsdag 17. februar med nattoget til Drammen. Her ble vi henta av tante Arna, og for første gang var Ella og jeg på besøk på Tofte. En smule trøtte etter en lang togtur var det tid for en liten lur før vi henta nevøen min på skolen. Dagen ble ikke helt som planlagt, Ella føk opp med feber og da den nådde 39,9 var det på tide med paracet. Etter et par minutter sov hun søtt som bare det og heldigvis gikk feberen ned igjen. Vi koste oss masse på Tofte. Ella og Knut Ivar lekte og storkoste seg og vi voksne koste oss med OL:). Fredagen begynte det å snø og slutta aldri. Ca 20.00 om kvelden var vi framme i Andebu (tante og onkel kjørte oss i den nye bilen). Lørdag i Andebu snødde det bare enda mer. Kom mellom en halv meter til en meter med snø (digg). Var en bitteliten tur på shopping, var innom Fruene og fant litt papir og masse masse klister til Ella. Ellers gikk lørdagen med til kos, kortlaging og OL:)

Søndagen måtte vi måke oss vei til hønene, som ikke hadde fått mat siden fredag. Det var jammen litt av en oppgave. Vi tok hver vår tur - riktig god trim. Marit har overtatt etter meg:)
Ella ble liten med slike brøytekanter i hagen:)

Fikk låne musestempel av Marit - syntes det var veldig søtt. Valgte å ikke male det, da jeg syntes det var nok farger i pyntepapiret jeg brukte (kjøpt hos Fruene). Ble dessverre en liten smule skadd i kofferten.


Når jeg første var i kortlagings humør husket jeg på min niese som blir fjortis 5 mars. Laget dette kortet med stemplet Stine fra Kreative hender til Elise.



Fikk også laget et kort med et annet av kreative henders stempel Englebarn. Pyntepapiret som er brukt er også kjøpt hos Fruene i Andebu. Har dekort med en kvart kakeserviett i hjørnet, og har ikke helt bestemt meg hva som mangler. Få se etter hvert.




Fikk laget et bryllupskort med det siste nye bryllupsstemplet til kreative hender og et av de nye papirene jeg kjøpte på Fruene i Andebu.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar